50 års present Jakt & Friluftskänga

Hallå där Grillers!
 
Här kommer ett tips på en känga som är jäkligt bra för ett överkomligt pris.
Jag fick denna när jag fyllde 50 av familjen, klanen Lejonord, TACK så jättemycket.
Den är suverän på foten, sitter bra, stadig, lätt och den är vattentät, jag har provat ;-)
Jag var ute på älgjakt och helt plötsligt klev jag ner i ett surhål, drygt 15 cm vatten och då tänkte jag att "Jävlar nu blir jag blöt" men det hände inget jag var lika torr som förut och jag stod dessutom kvar i hålet för att testa ordentligt ;-)
 
Är ni ute efter en känga så rekommenderar jag denna, här kommer en länk till Engelsons, de har bästa priset på denna och har haft länge.
http://www.engelsons.se/kanga-hunter-inkl-coolmaxstr
 
 
Grill on Boys ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0