Rosévin går det att dricka?

Hallå där Grillers!
 
Det är ju så jäkla inne med rosévin så jag tänkte -Vad fasiken går det bluddret att dricka?
Och det gjorde det, kan ni tänka er. En riktig karlakarl och gammal raggare sitter och smuttar på ett glas Rosé ;-)
Jag har provar två sorter med förnöjsamt resultat
Den första är en BagInBox och heter kort och gott DB
 
Smak: Torr, fruktig smak med viss sötma, inslag av mogna jordgubbar, geléhallon och blodgrape. 
Doft: Fruktig doft med inslag av jordgubbar, hallon och örter.
 
 
Och den andra som jag tycker är Lite bättre är Lord Sinclair.
 
Smak: Torr, bärig smak med sötma, inslag av vattenmelon, hallon och smultron. 
Doft: Ungdomlig, bärig doft med inslag av vattenmelon och smultron.
 
 
Prova de här två alla Grillers de är riktigt bra, det finns ju fler men Jag tycker de här två funkar.
De funkar när du funderar på att tända grillen, när du tänder grillen. när du grillar, till maten, efter maten till disken och även efter alltihop när ni bara sitter där och hänger.
 
Grill On Boys ;-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0