Äntligen!

Hallå där Grillers ;-)
 
Äntligen är snön här så jag får springa ut och fara runt som ett yrväder och kasta snö åt alla håll.
Eller, ut och skotta den där skit tunga blötsnön från garageinfarten och snöplogvallen efter gatan, jag tog som vanligt skyffeln proppfull med snö för snö väger inte så mycket.
Haha, jag tog i så ögonen nästan ploppade ut men inget hände så det var bara att ta små fjutt högar på skyffeln.
Jävla skitsnö jag är redan trött på den.
 
Som tur var så hade jag bra hjälp utav sonen, Jesper, annars hade jag lagt mig och dött rakt av.
 
Men det finns en ljusglimt i mörkret och det är Falcons Julöl som jag tycker är den bästa julölen så efter detta helvetesarbete gick jag in och tog en sådan i lugn och ro och vips var snön som bortblåst ifrån minnet ;-)
 
Skål på er Grillers, unna er lite guldkant i tillvaron ;-)
Grill on Boys ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0